Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.


























Csak úgy, mint én

2009.12.16. 22:00

Egy szó, mint száz, nemképes kifejezni az érzést, melyet már az ember ősidők óta érez, de a multat feledni kell, s csak a jelennek élni, csak úgy, mint én. Fekete fátyolát felfedte az éjszaka, s azon derűs éjjelen, hol a szerelem úgy lángolt, mint az izzó parázs, egy dallam zengett angyalszájból, s kezeivel festett csillagokat az égboltra, a bút feledvén, csak úgy, mint én. Madárszárnyán lebegett az ének, mit nem értettek kik eltemették önmaguk, csak egy pillantást vetettem eme sorokra, s önbíráskodóan félrehajítottam minden büszkeségem, és kimondtam, hogy félek. Elpártol tőlem a nap, s a paradicsom, egy ember nem lehet szentségtelen, hiszen a világ pokol, és az emberek benne a démonok, kik porral öntik be szemeid világát, és kívánnak jóéjszakát. Nem maradt több, csak egy golyó fúrta seb a mellkasban, egyszer hideg egyszer meleg, s most érintkezz a fájdalommal, mint haldokló állat a csapdában,  söpörd el a felhőket, lásd a tiszta kék égen az ocsmány lényt, nem akárhogy, csak úgy, mint én. Felejts el mindent mit megtanított az idő, angyal zengi ősi éneket, amit a szférák sírnak a földre, csak az hallja ki örömét félredobván ezer szenvedést megél azért akit szeret. Egy dalt dúdolt az angyal, aztán szárnyát kitárta, s háta mögött hagyta a földet, búcsú nélkül, örökre. Maradt a bú, és a féktelenség, mit maga után hagyott, s többé már nem hallották énekét, mit az embereknek adott. Néha napján lenéz hozzánk a földre, s könnycseppében egy új matéria születik. Hagyj most magad mögött mindent, élj a mának, s felejtsd el a régmúlt idők halott emlékeit, csak úgy, mint én. Egy kis angyal, apró szarváról letörölte a vért, otthagyta a szenvedést, kiült a világ peremére, és onnan figyelte az ébredést. Csak úgy, mint én...

A bejegyzés trackback címe:

https://christ-mesel.blog.hu/api/trackback/id/tr981603276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

exhausted doll · http://exhausteddoll.blog.hu 2010.02.08. 19:27:32

Ez nagyon tetszett:)S nem csak azért,mert jól megfogalmaztad,hanem azért is,mert a szavaid tényleg erőt adnak arra,hogy sikerüljön elfelednie a múltat az olvasónak és éljen a mának,ahogy te teszed.:D Gratulálok mégegyszer,csak igy tovább.
süti beállítások módosítása